Hội Thảo Trực Tuyến
Best Practices to Refresh Your Quality Control and Audit Program
|
|
Ngày
Phát Sóng Vào
10/06/2021 |
Thời Gian
Theo Yêu Cầu
|
Chi Phí
Miễn Phí
|
Ngôn Ngữ
Tiếng Anh
|
Chủ Đề
Thanh Tra
|
|
Diễn Giả
Terri Olano
|
|
Đơn Vị Tổ Chức
events@qima.com
|
A quality management program should not be a “set and forget” tool. On the contrary, even the best-designed quality programs need regular follow-up and monitoring to ensure that they still suit the needs of your supply chain. This webinar will take you through some key touch points in making sure your established quality program is up to date: from making sure all your bases are covered during inspections and audits, to making the best of your quality budget with smart use of sourcing data and technology.
Terri Olano is a Senior Business Development Manager with QIMA. With a degree in textile engineering, Terri has over 30 years of experience in manufacturing, quality, inspections and facility audits, both through apparel companies and third-party service providers.
Introduced to factory audits in 1996, Terri fell in love with the idea of reviewing the complexities of the manufacturing processes while also verifying the safety, quality and capabilities of the factory. This led to additional training and expansion of her internal audit scope to include social accountability and responsible sourcing and C-TPAT audits. The audits have varied across different industries including softlines, hardlines, food facilities, filling locations, paper facilities and more. Terri estimates to have completed around 2500 audits over a 20-year period and continues to perform audits as needed.
Terri has used her experience to work in many arenas including customized program development, customized audit programs, project management, consultation, training, sales, business development and account management.
QIMA là nhà cung cấp hàng đầu cho các giải pháp về tuân thủ và chất lượng trong chuỗi cung ứng. Chúng tôi hợp tác với các thương hiệu, nhà bán lẻ và nhà nhập khẩu để cải thiện mạng lưới cung ứng toàn cầu của họ.
QIMA hiện diện tại hơn 100 quốc gia, chúng tôi kết hợp các chuyên gia hàng đầu trong ngành với các giải pháp kỹ thuật số để triển khai các dịch vụ như kiểm định tại chỗ, thanh tra nhà cung cấp và thử nghiệm trong phòng thì nghiệm, giúp mang lại độ chính xác và tính trực quan cho dữ liệu về chất lượng, an toàn và tuân thủ.
Tất cả khách hàng của chúng tôi ở 120 quốc gia được sử dụng nền tảng QIMA và hỗ trợ 24/7 bằng hơn 20 ngôn ngữ, QIMA is Your Eyes in the Supply Chaintm.
Thành công! Chúng tôi đã gửi các liên kết theo yêu cầu tới email của bạn hoặc xem nội dung ngay bây giờ:
Xem Lại Ghi HìnhThis site is protected by copyright and trademark laws under US and international law. |
QIMA © 2024 |
ClientID:; Client:; Affiliate:;
|